Little Witches (1996)

Horror / Thriller

geregisseerd door Jane Simpson
met Mimi Rose, Sheeri Rappaport en Jennifer Rubin

Een groep meisjes op een katholieke school vindt een oud Latijns boek, en ze proberen het kwaad op te roepen. Als het uit de hand dreigt te lopen, is slechts een van de meisjes in staat om het kwaad te stoppen.

Licht erotische jeugdhorror die flink leent bij The Craft. Op alle vlakken zwak behalve de mooie vrouwen.

Ja, deze valt wel mee.
Goed vooe een namidagje voor de tv te hangen.

avatar van Flipman
Ik vind deze Film echt zó niks! Slecht acteerwerk en het lowbudget staat er met grote koeieletters op! Niet dat dat per definitie slecht is, maar in dit geval dus wél.

'n Half.

avatar van psycholamp
Echt een schijtfilm van jawelste. Vervelende sletterige heks, net niet mooi genoeg om geil te zijn en film net te kut om leuk te worden. Slap aftreksel van The Craft.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
De lightversie van The Craft dat het met een pak lager budget moet stellen. Ook die constante liftmuziek erdoor doet niet veel goed. Er zit nochtans veel potentie in. Leuke cast, ook al is het geen topniveau, en het verhaal werkte wel bij The Craft. Dus waarom hier niet? Little Witches blijft een B-film dat nooit echt goed wordt.