Freedom Strike (1998)

Actie / Drama

geregisseerd door Allan A. Goldstein en Jerry P. Jacobs
met Michael Dudikoff, Tone Loc en Felicity Waterman

Het is 2001. Op een schip zal een vredesakkoord getekend worden voor het Midden-Oosten in bijzijn van de Amerikaanse en Syrische president. Ondanks alle veiligheidsmaatregelen kan men een aanslag op de Syrische president niet voorkomen. Aan VN-commandoleider Tom Dickson en zijn team 'Freedom Strike' wordt de taak toevertrouwd te ontdekken wie achter deze aanslag zit.

De mooiste film van Michael Dudikoff blijft voor mij toch 'American Ninja'. Had trouwens niet gedacht dat deze film van 1998 was. Het is echt zo'n ouderwetse film die je als klein jongetje altijd zag en dan schitterend vond. Zonder naar de acteer kwaliteiten en het standaard verhaaltje te kijken vond ik hem wel OK. Deze actiefilms kijken toch altijd wel makkelijk weg vind ik.

de film zit niet vol met keiharde aktiescenes zoals op de kaft vermeld staat,maar is toch best genietbaar.

avatar van sinterklaas
De zoveelste Amerikaanse helden film waar verder geen reet aan is. Het enige wat inderdaad lekker weg kijkt zijn de actiescenes.

avatar van Mescaline

avatar van Mescaline
Mescaline schreef:

van 3 naar 2.
Nietzo geweldige film :S

avatar van eavymetal
Mescaline schreef:
3 sterren voor de actie en somige acteurs.

Volgens mij is de film door de producenten van de film gelijk op de DVD gezet.

Ondanks de vele actiescènes is de film me toch een beetje té langdradig.
Bovendien zijn de speciale effecten, de vele explosies, niet om aan te zien.
Duidelijk een film die gemaakt is met heel weinig geld.