Teenage Exorcist (1991)

Komedie / Horror

geregisseerd door Grant Austin Waldman
met Brinke Stevens, Eddie Deezen en Robert Quarry

Diane, een studente, trekt in een huis met een vloek over zich en wordt bezeten door geest van de gemene huisbeheerder. Diane moet het maagdelijke offer zijn om zo de gemene beheerder uit z'n dood te laten herrijzen en de aarde over te nemen met z'n verschrikkelijek krachten. Diane's zus, zwager, een priester en een pizza-jongen moeten haar redden uit de klauwen van het kwaad.

gremlin gizmo
Trunks geeft deez meteen 5 ster en hij heeft hem geneenz gezien

avatar van Sjan
TSssssssssssssssss belachelijk toch...

Euhm mensen, leer nederlands !!

nuf
hahaha

nou ik vraag me wel af welke idioot deze film bijna dezelfde titel heeft gegeven als een van de meest bekende titels ooit.

stomme film!

als dit een sequel op één van de Exorcist films is dan hebben sequels tegenwoordig geen zin meer!