Eight Days to Live (2006)

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Norma Bailey
met Kelly Rowan, Shawn Doyle en Dustin Milligan

Teresa Spring's (Kelly Rowan) ergste nachtmerrie komt uit wanneer haar 19-jarige zoon vermist wordt. Het blijkt dat hij met zijn auto van de weg is geraakt en van een steile helling is gereden. Teresa moet haast maken om haar zoon te redden, aangezien ze aanwijzingen heeft dat hij nog in leven blijkt te zijn.

avatar van stan
Kelly Rowan... Ik hoop dat deze film ook een keer bij ons op de tv komt

avatar van xenne
aardig TV produkt. het waar gebeurde verhaal heeft niet veel om het lijf, maar 't wordt op een aardige manier gebracht. beelden van de zoektocht worden afgewisseld met flashbacks, zo blijft de spanning aanwezig - al kan je de afloop wel een beetje voorspellen bij dit soort films. toch wel een goeie cast en ook wel mooie landschappen gezien... 3

Heb dezelfde mening als xenne.

Wel raar dat bij velen bij -16 of -18 geen muts ophebben

avatar van Resh
Wat een geweldige Canadeze film met prachtige Canadeze landschappen, zeer onbekend en zeer ongewadeert. Heel de film was ontzettend spannend. Ik kan me niet begrijpen hoezo ze zo een goede film zo vroeg om 2 uur uitzenden op SBS6. Wat een goede acteerprestatie van Kelly Rowan die echt goed acteert als een overbezorgde moeder die na de vermissing van haar zoon continu afwezig is,de onbezorgde vader die toch later een bezorgde vader bleek te worden, de zusje die eigenlijk haar vermiste broer haat maar naarmate de tijd nadert ze toch kapot blijkt te zijn, zelfde geld voor de stoere broer. Maar alle personages in de film spelen fantastisch in hun rol. De film bleef spannend door de flashbacks en elke keer probeer je te raden wat er is gebeurt maar elke keer word je op de verkeerde been gezet. De film is ontzettend goed in elkaar gezet en de opbouw is ook heel erg goed. Ik had toch een veel mindere film verwacht met zo een on-originele verhaal. Ze hebben zeker wat leuk van kunnen maken. Een zeer goede en boeiende film. Het is een B film gemaakt als een A film. Ik wil eigenlijk een cijfer geven tussen de 3 en de 3.5 maar een 3 vind ik te laag dus een verdiende 3.5

pumpking
Blijkbaar niet zo bekend, ooit zo eens de zondagnamiddag op VTM gezien, aangrijpend verhaal.

Aardige film voorspelbaar maar zeer de moeite waard om te kijken