My Breast (1994)

geregisseerd door Betty Thomas
met Meredith Baxter, Jamey Sheridan en James Sutorius

Hoewel de bekende, New-Yorkse, columniste Joyce Wadler het leven leidt van een succesvolle carrièrevrouw, zet ze haar vraagtekens bij de liefdesrelaties die ze elke keer weer aangaat. Ze voelt zich meestal seksueel aangetrokken tot mannen die niet in staat zijn zich emotioneel te binden, zoals Nick. De andere man in Joyce's leven is haar rots in de branding, Herb, met wie ze een platonische verhouding heeft. Het destructieve patroon in haar leven dat zich steeds lijkt te herhalen, zoals haar problemen met Nick, heeft uiteindelijk ook invloed op haar relatie met Herb. Pas wanneer Joyce wordt geconfronteerd met het feit dat ze borstkanker heeft, is ze in staat haar prioriteiten te stellen.