Red Ball Express (1952)

Oorlog / Drama

geregisseerd door Budd Boetticher
met Jeff Chandler, Alex Nicol en Charles Drake

Augustus 1944. Vooruitgaande met de invasie in Frankrijk, heeft Pattons derde leger al zoveel veroverd dat het onmogelijk is om Parijs te bevoorraden. Een kleine elite groep soldaten, genaamd Red Ball Express, wordt gebruikt om met vrachtwagens toch voorraden daar na toe te kunnen brengen.

avatar van Ralfke
Van dit soort films gaan er dus echt 1237 in een dozijn. Slechte acteurs, mislukte humor en een wel heel erg simpel verhaallijntje.

precies helemaal waar

neo (crew)
ik ben het totaal niet met jullie eens.aardig vermakelijke film met wat leuke humor en goed acteerwerk.dat het verhaal simpel is, maakt naar mijn mening niet echt uit bij dit soort films.en over dat slechte acteerwerk: ik vond sidney poitier erg goed acteren.3 sterren