• 10.935 nieuwsartikelen

Drama | 97 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Tom McLoughlin

Met onder meer: Della Reese en Mason Gamble

IMDb beoordeling: 7,4 (345)

Gesproken taal: Engels

Plot Anya's Bell

De film gaat over een wonderbaarlijke vriendschap tussen een blinde vrouw en jongen van twaalf. De vrouw voelt zich erg eenzaam sinds de dood van haar moeder, terwijl de jongen problemen op school heeft. Ze zijn vastberaden elkaar te helpen.

stinissen (crew films & series)

Prachtige film mooi en ingetogen.

avatar van Justice4All

Justice4All

Is deze film niet een "vertel"film, met heel veel flashbacks?
En is het niet dat het op de einde ergens bij een grote boom aankomen en daar aan het picknicken zijn... Film komt mij nl bekend voor.

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Heb 'm eindelijk kunnen vinden

Via eBay op VCD (uit HongKong; maar ja; lekker belangrijk) gekocht voor een lage prijs

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Hele, hele mooie film! Heb hem dus vandaag binnengekregen en meteen bekeken. Het was zo'n mooie film. In tegenstelling tot wat IMDb zegt, vond ik de film helemaal niet voorspellend of teleurstellend. Ik vond de vriendschap tussen de twee erg mooi en het einde was zo zielig!

*4,5

Oja, Justice4All: Dit is niet de film waar je het over hebt. Sorry.

avatar van nummervlinder

nummervlinder

Zelfde jongen die Dennis speelt. Wou ik even zeggen.

Lang geleden heb ik deze eens gezien, normaal gezien kijk ik niet naar zo'n ongekende drama's, maar deze viel best mee en het is ook met de engel uit Touched By an Angel, die ik in deze serie ook wel graag zie spelen. En wat blijkt? Ze heeft de weg toch nog gedaan!

avatar van Ralfke

Ralfke

• 2052 stemmen

Ontroerend. Ingetogen. Doeltreffend. **** meer dan waard!

avatar van mwar88

mwar88

matthijs_013 schreef:

Heb 'm eindelijk kunnen vinden

Hallo Matthijs,

Waar heb je deze film (Anya's bell uit het jaar 1999) kunnen kopen? Wil deze film ook heel graag. Ben al een half jaar aan het zoeken.

Zou jij het me kunnnen laten weten?

Groetjes,

Angela

avatar van Alittleromance

Alittleromance

Ik had deze film eerst gezien zonder onderschriften, maar heb hem nu met onderschriften gezien en heb mijn stem direct op 4 sterren gezet. Wat een prachtige film. Zeer ontroerend, lang geleden dat ik nog zo'n goede film heb gezien. Spijtig dat er zo weinig mensen deze film hebben gezien.