The Forsyte Saga: To Let (2003)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Romantiek
275 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Andy Wilson
met Rupert Graves, Damian Lewis en Gina McKee

Na hun scheiding in 1920, zijn Soames Forsyte en Irene Heron beiden hertrouwd en vervolgens verhuisd. Ze proberen een nieuw bestaan op te bouwen en hun 'geschiedenis' te vergeten. Al snel komen er in beide gezinnen kinderen die alle aandacht opeisen. Er is geen contact meer tussen Irene en Soames en niemand betreurt dat. Als de dochter van Soames, jaren later, de zoon van Irene ontmoet, worden ze hopeloos verliefd.

Ik vond het iets meesleurend dan het eerste deel. Nog steeds de moeite waard als je het eerste deel hebt gezien. Wel wordt het romantischer en minder een familiekroniek. Een 4

avatar van nightbreed
Deze delen zaten bij de 700 minuten versie (deel 1+2) die ik in 3 dagen heb uitgekeken.