Zoop in India (2006)

Nederland
Avontuur / Familie

geregisseerd door Johan Nijenhuis
met Vivienne van den Assem, Patrick Martens en Monique van der Werff

Nu de rangers heelhuids uit Afrika zijn teruggekeerd, wordt het tijd voor een avontuur op een nieuw continent. In Zoop in India gaan de rangers op zoek naar een kudde verdwenen olifanten. De tocht blijkt niet zonder gevaren.

Zowaar beter dan het eerste deel. Tuurlijk kent de film nog steeds een voorspelbaarder sciprt dan het verzamelde werk van Dick Bruna en heeft het van ambivalentie geen kaas gegeten, maar toch is het hel wat vrolijker en fleuriger dan het vorige deel.

avatar van soom
Dit vond ik leuker dan Zoop in Afrika, maar ietsje minder leuker dan Zoop in Zuid-Amerika. Alle films met Monique gezien, nu, trouwens!! Waarschijnlijk is het niet helemaal geschikt voor kinderen rond 8 jaar, (lijkt mij), er zitten wel een beetje enge scenes in, namelijk.

neo (crew)
8 jaar is wel wat hoog in geschat. Op die leeftijd zijn ze met bepaalde scenes in deze film niet meer bang te krijgen. Heb het zelf gemerkt bij enkele voorstellingen. Zijn de nog wel een stukje jongere kinderen die het eng vonden.

avatar van timburton

markie1978 schreef:
Monique van der Werff is lekker dus goede film

avatar van CorpseBride
Best vermakelijk filmpje...
Deze is (tot nu toe) de beste van de Zoop films...

PrinsesBanaan!
Zoop In India vind ik een goede kinderfilm. Sommige stukken zijn zelfs voor kinderen overdreven vind ik.
Toch vind ik het een film om nog een keer te bekijken.

robertus65
Als je over deze film gaat nadenken en alles gaat bijhouden wat niet klopt, ben ik wel even bezig. Ik bedoel, dan zijn Bassie en Adriaan nog geloofwaardiger. Het is eigenlijk niet meer dan een soort verfilmd stripverhaal. Aardig onderhoud, dat wel.

avatar van Pannenkoek
jumpstylemovie schreef:
1.5**
slechter dan de vorige en die sira is echt lelijk

Tsja smaken verschillen natuurlijk en niet alleen bij films
Die Sira is wat mij betreft dan weer favoriet.

De film: een echte kinderfilm.

Acteerwerk is vaak om te janken, maar kinderen vinden hem geweldig en daar gaat het bij een kinderfilm toch om. Wel genoeg te zien in deze film.

avatar van Fazcinating
Ik vond dit best een leuke film om naar te kijken. Het is geen top film, maar het spoorde me wel aan om verder te kijken.

avatar van megaman
Nog zo'n wanproduct. Je teks voorlezen voor de camera. Acteerwerk dat nog slechter is dan we in Nederlandse soaps tegenkomen (en GTST was al achteruit gegaan qua acteerniveau). Dat er mensen zijn die hier geld en tijd aan spenderen. Dankzij die mensen kunnen we allemaal weer uitkijken naar een volgende Anubis/Zoop film waarvan de regisseur rustig voortkabbelt op hetzelfde ondermaatse niveau.

avatar van TragieStar.*
Zoop in India

Deze vind ik de 2 de leukste van de 3.
Bij deze film had ik veel kijkplezier gehad.
En ik vond het gewoon super leuk om er naar te kijken.
Natuurlijk is het niet een van de beste films.
Maar toch leuk. En zeker voor kinderen.

avatar van lars-pixar
gewoon leuk better dan deel 1,
en spannend voor op tv.

avatar van hjcool
Deze filmreeks is alleen leuk voor kinderen onder de 12/13 jaar!

avatar van Ebenezer Scrooge
Johan Nijenhuis, de Fellini van de Lage Landen, maar dan voor infantiele kleuters..

avatar van xxERWINxx
Leuke film, ik vind hem wel iets beter dan zoop in Afrika omdat er hier toch wat meer gebeurd dan in het vorige deel, ook wat spannende momenten en wat meer actie zeg maar.
Er gebeurd tenminste van alles in de film, nu op naar Zoop in Zuid-Amerika.