Cold and Dark (2005)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Andrew Goth
met Luke Goss, Kevin Howarth en Carly Turnbull

Wanneer Mortimer Slade (Howarth) vermoord wordt, neemt een parasiet bezit van zijn lichaam, waardoor hij weer levend wordt. Slade heeft nu echter bloed nodig om te overleven. Als zijn partner John Dark (Goss) hierachter komt, besluiten ze om samen te werken. Ze vermoorden de slechteriken en Slade drinkt hun bloed. Maar Slade begint zich langzamerhand steeds minder menselijk en steeds meer monsterlijk te gedragen. Nu is het aan Dark om hem te stoppen, voordat het te laat is.

avatar van ChielB
Vrij slap verhaal en ook de acteerprestaties zijn niet bijster goed. Alle delen van het plot is toch vooral een 'been there done that' gebeuren. Weinig spanning helaas, iets wat de film nog enigzins had kunnen redden, maar helaas...

Een film om toch snel te vergeten, of als het nog kan: niet aan beginnen.

avatar van akira124
Rommelig en saai.

avatar van _Moonwalker
Wat een rommelig verhaal.
Personages verschijnen opeens zonder enige inleiding, verhaal springt van de ene plek naar de andere, acties zijn slecht bedacht en zelfs de special effects zijn gewoon slecht te noemen...

Kijken als je absoluut geen ander film hebt staan of als je je dood wilt vervelen. ook handen voor de slechte film avond.

avatar van Boeikens
Niet altijd even goed uitgewerkt maar had wel voldoende actie en vermaakte me toch redelijk.