Mrs. Harris (2005)

Drama / Thriller

geregisseerd door Phyllis Nagy
met Annette Bening, Ben Kingsley en Cloris Leachman

Een op feiten gebaseerd verhaal over het leven van Jean Harris (Annette Bening). Ze werd beschuldigd van moord op de beroemde dieet-dokter Herman Tarnower. Na een relatie van 14 jaar, zou ze hem hebben doodgeschoten.

avatar van catweasel
Genomineerd voor 12 Emmy awards.

avatar van catweasel
catweasel schreef:
Genomineerd voor 12 Emmy awards.

Waarvan er maar 1 verzilverd werd.

Annette Bening was super in een rol die haar op het lijf geschreven is.
Verder vind ik het een beetje moeilijk om mijn mening over deze film te geven. Dus dan kan ik het maar beter kort houden.
De film kijkt makkelijk weg, hier en daar een flashback. Mooie belichting in sommige scenes. Humoristisch op een aantal fronten. Maar buiten het acteerwerk van mevr. Bening kan ik deze film niet hoog waarderen aangezien het moeilijk voor me was mijn aandacht erbij te houden.
Toch niet echt het type film waar ik van houd denk ik dan maar.
Een 2,5 is net te weinig, een 3 te veel. Dan ga ik toch maar naar de 2,5