Les Naufragés (2016)

Alternatieve titel: Shipwrecked

Frankrijk

geregisseerd door David Charhon
met Daniel Auteuil, Laurent Stocker en Julie Ferrier

Jean-Louis Brochard maakt zich als bankier schuldig aan een gigantische zwendel, die de hele financiële markt gevoeld heeft. Dus ontvlucht hij Frankrijk, met een vals identiteitsbewijs, om aan een onmiddellijke aanhouding te ontsnappen. Hij vliegt naar Antigua, een fiscaal paradijs in de Caraïben om enkele miljoenen euro's op te halen. Helaas kan zijn vlucht, door een aangekondigde orkaan, niet op tijd vertrekken. Noodgedwongen deelt hij dan maar een klein privévliegtuigje met William Boulanger, afkomstig uit de Jura... die in volle wittebroodsweken door zijn geliefde in de steek werd gelaten. Door pech met het vliegtuig stranden ze op een onbewoond eiland. Ze zijn nu op elkaar aangewezen en moeten zich uit deze situatie zien te redden.