The Shanghai Cobra (1945)

Mystery

geregisseerd door Phil Karlson
met Sidney Toler, Mantan Moreland en Benson Fong

Een poging tot diefstal van radium mislukt niet alleen, ook vallen er dodelijke slachtoffers wanneer de criminelen het nogal onconventionele wapen, een giftige cobraslang, gebruiken om de overval te plegen. Al snel wordt de meesterspeurder Charlie Chan erbij gehaald om de zaak op te lossen. Samen met zijn zoon Tommy en zijn trouwe assistent Birmingham Brown zit Charlie al vlug op het spoor van de criminelen.

avatar van Dutchfan
Goedkoop ogende Charlie Chan-film.
Ik vond de verhaalllijn niet altijd goed te volgen.

Dit was mijn eerste Charlie Chan-film met Sydney Toler...Hij is redelijk goed als Charlie Chan...Toch vond ik Warner Oland beter.