Champions (1998)

Actie

geregisseerd door Peter Gathings Bunche
met Louis Mandylor, Ken Shamrock en Danny Trejo

William Rockman is een voormalig kampioen dodelijke strijd, die met pensioen is gegaan nadat hij tijdens de training een jonge man om het leven bracht. Sindsdien is dodelijke strijd door de regering in de ban gedaan. Ondergronds worden er echter nog steeds gevechten georganiseerd, die dodelijker zijn dan ooit. De verliezer verlaat de ring meestal niet levend. Wanneer Rockmans jongere broer gedood wordt door een oude rivaal, the King, betreedt Rockman het strijdperk opnieuw om wraak te nemen, niet wetende dat the King slechts een slaaf van Max Brito, de hebzuchtige promotor van de gevechten.

avatar van BoordAppel
Hahaha, dit is toch heerlijk, kom je thuis omdat je te lam bent om uit te gaan, zie je deze film op tv. Omdat ik toch niets beters te doen had heb ik m maar afgekeken en kan ik weer een 1 aan mn lijstje toevoegen. Wat een waardeloze film zeg, zo cliche als een pannenkoek met stroop en geacteerd als een dood paard.

Had hetzelfde..kon hem helaas niet afkijken. Was gewoon echt te slecht, dus irriteerde