Cyber Case (2015)

Alternatieve titels: Geo Tag | Online Abduction | Kidnapped: The Search for Tommy

Thriller

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Brooke Butler, David Chokachi en Natalia Livingston

De zestienjarige Isabel woont bij haar moeder Jackie, haar stiefvader Matt en haar driejarige halfbroertje Thomas. Wanneer ze samen met Thomas gaat spelen in het park, wordt het jongetje ontvoerd. Het hele gezin is aanwezig op verschillende sociale media en dat blijkt een enorm handig instrument te zijn tijdens hun zoektocht.