Horloge Biologique (2005)

1 stem

Canada

geregisseerd door Ricardo Trogi
met Patrice Robitaille, Pierre-François Legendre en Jean-Phillipe Pearson

Drie vrienden, Fred, Paul en Sebastien, hebben verschillende visies op het ouderschap. De eerste doet er alles aan zijn vriendin Marie, die een jaar eerder een abortus heeft laten plegen, af te raden om zwanger te worden. De vriendin van Paul, die van een meisje gaat bevallen binnen enkele maanden, wordt achtervolgd door de gedachte dat hij binnenkort een geregeld leven moet gaan leiden, wanneer hij ook weer een oude vlam ontmoet. Sébastien, vader van een paar maanden oud kind, heeft moeite om zich aan zijn nieuwe rol aan te passen en voelt dat de afstand tussen hem en zijn twee vrijgezelle vrienden groter wordt. Nu, binnen een dag, worden de drie kameraden, in verschillende omstandigheden, gedwongen om cruciale besluiten te nemen binnen hun, in een crisis belande, relaties.