One Frightened Night (1935)

Komedie / Mystery

geregisseerd door Christy Cabanne
met Charley Grapewin, Mary Carlisle en Arthur Hohl

Een excentrieke stervende miljonair, die zijn enige kleindochter niet kan vinden, besluit zijn fortuin te verdelen onder een groep mensen die in zijn omgeving leven. Zijn nicht en neef, zijn dokter, zijn advocaat en zijn huispersoneel. Maar plots duiken twee dames op die beiden beweren de verdwenen kleindochter te zijn...

avatar van movie acteurs
Weer zo'n ontzettend slechte film afkomstig van de oldies uitgave of hoe je dit ook noemt. Dit soort films zijn helemaal op Youtube, Video Google, en andere sites te zien. Saaie jaren 30 filmpje, niet de eerste trouwens. Spannend of boeiend is het niet. Komedie? Ik kon er anders niet om lachen, als er nog iets om te lachen was. 1,0.