ad
  • 8.089.166 stemmen

Final Contract: Death on Delivery (2006)

Actie | 97 minuten

Genre: Actie

Alternatieve titel: Final Contract

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Axel Sand

Met onder meer: Drew Fuller en Alison King

IMDb beoordeling: 5,2 (775)

Releasedatum: 15 februari 2006

Over Final Contract: Death on Delivery

David Glover is een jonge Amerikaan die werkzaam is als koerier bij Berling Express, het bedrijf van zijn oom. Tijdens één van zijn koerierdiensten springt de aantrekkelijke Lara in zijn auto, en komt hij in een vuurgevecht terecht. David besluit Lara, die jacht maakt op een huurmoordenaar, te helpen. Wat David niet weet is dat de huurmoordenaar het op hem heeft voorzien.

avatar van Tebbes

Tebbes

Ontzettend slechte film naar mijn mening.

Een hoop fouten in de film, slap verhaal, A-team actie.

Ik zou deze film alleen aanraden als je van plan bent met een aantal vrienden heerlijk een film af te kraken.

avatar van too-sweet

too-sweet

Ik vond het wel een redelijke film.

Inderdaad kloppen er een aantal dingen niet. Maar als je een film helemaal gaat controleren op fouten zal er in elke film wel 1 of meerdere zitten of dingen die onlogisch zijn. Het is pas slecht als de fouten of onmogelijkheden in een film storend of overdreven zijn vind ik. En dat vond ik bij deze film niet.

Het is een actie film die mij echt niet verveeld heeft.

Leuk om een keer te zien,echt een film waar je niet bij na hoeft te denken,gewoon zitten ,kijken, en genieten.

Best de moeite waard.

Ik geef hem 3.5*

avatar van Makz

Makz

too-sweet schreef:

Het is een actie film die mij echt niet verveeld heeft.

Best de moeite waard.

Ik geef hem 3.5*

Precies wat hij zei

*3,5

BlueSword

lekkere actie film, kijkt lekker weg, niet echt spectaculair ofzo alleen die auto achtervolgingen waren wel enorm vet.

avatar van Joke02

Joke02

Start grappig, maar inderdaad het bekende a-team verhaal. Liefje, misdaad en gaan. Niet hoogdravend. Grappig voor een middagje als je niets anders te doen hebt....

avatar van natju

natju

De actie scenes waren wel leuk gedaan, die auto die van ene naar andere gebouw springen enz. Maar als je auto door een helicopter word beschoten, dan blijft je mercedes ook niet heel hoor. Dus i.d.d. veel A-team actie.

Heel veel fouten in het verhaal. Rare momenten die nergens over gaan.

Maar de film is een goede oplossing voor de momenten dat je je verveelt. Ik heb de film wel afgekeken en krijgt van mij 2*

avatar van heavyk

heavyk

Vond het een gemiddelde film. Keek wel lekker weg, maar vond hem nergens echt spannend worden.

De auto achtervolgingen vond ik erg cobra11-achtig.