• 10.506 nieuwsartikelen
  • 8.960.745 stemmen

RoboCop: Prime Directives (2001)

Actie / Sciencefiction | 375 minuten (miniserie, 4 delen)

Genre: Actie / Sciencefiction

Speelduur: 375 minuten (miniserie, 4 delen)

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Julian Grant

Met onder meer: Page Fletcher, Maurice Dean Wint en Maria del Mar

Gesproken taal: Engels

Plot RoboCop: Prime Directives

Tien jaar na Alex Murphy's dood en wederopstanding als Robocop, gaat hij in het futuristische Delta City samen met zijn voormalige partner John Cable de strijd aan met een nieuwe vijand, Bone Machine.

logo tmdbimage

Alex J. Murphy / RoboCop

John Terrence Cable / RoboCable

Ann R. Key

James Murphy

Chuck Conflagration

avatar van 606

ben erg benieuwd wat het gaat worden

avatar van Slater

Slater (crew films & series)

Aren't we all.....een tv serie lijkt me eigenlijk echt niks

Leno

Als de dalende lijn zich met deze miniserie heeft voortgezet dan maak je borst maar nat..

Jammer want deel 1 was meesterlijk!

avatar van Vintage

Vintage

t'is niet eens gemaakt door paul verhoeven

avatar van aSMoDeuS

aSMoDeuS

Was deze miniserie niet al eens op TV geweest?

Jaren terug, op Veronica of zo.

avatar van metaledje

metaledje

tssss slechte serie man, een en al B acteurs, ik kan er echt niet langer dan 5 min naar kijken zelfs robocop zelfs is irritant

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Het is nu op RTL7 nog bezig, erg lang man, maar vind hem wel goed, alleen hij is erg overdreven. Verder is ie mooi!!!

avatar van Modar

Modar

Nja heb er stuk van gekeken, en vind hem wel erg nep lijken zal morgen voor de zekerheid 2e deel kijken voor ik stem uit ga brengen voor alsnog ziet ie er niet echt uit. Robocop is een pussy geworden en waarom in godsnaam 2 robocops slaat nergens op.

avatar van Relax

Relax

Te te te te slecht voor woorden, zelfs me vader vind het baggerder dan deel 2 ...

Hij vond Robocop zowiezo niet goed maar als hij dit nog slechter vindt dan wat hij al slecht vind omg

Hij heeft heus wel verstand hoor

Maar even mijn mening, ik vind het gewoon amateuristisch.

Dit is GEEN robocop, dit is een rip-off met de naam Robocop erin, hij wordt nu afgebeeld als de bad man.

Wat is dit toch slecht.

En de ontploffingen zijn lomp.

EN VOORAL DE SPANNING MUZIEKJES! die blijven de hele tijd, er is nooit een moment van stilte, ik word er naar van...

1.0

Leno

En wat een belabberde dialogen ook! Er is verder ook geen touw aan vast te knopen kwa logica. Het leek wel alsof ik het laatste deel aan het kijken wat ipv het eerste..

Leno schreef:

En wat een belabberde dialogen ook! Er is verder ook geen touw aan vast te knopen kwa logica, toch wil ik 't afkijken..

klopt het dat er vandaag niet komt vanwege ander programma op rtl 7 staat op teletekst dat is erg zielig hoor.

avatar van metaledje

metaledje

een schande tegenover de film, de film heb ik vele malen gezien als een best klein jochie, film vond ik geweldig, deel 1 en 2 tenminste, maar DIT..... nogmaals: een complete B product

avatar van Fangs

Fangs (crew films)

606 schreef:

het kwam idd niet, maar ze gaan morgen (donderdag) wel gewoon verder met het derde deel, volgens rtl7 teletekst

Fangs schreef:

nou lekker je mist een deel van een serie balen is dat.

maar ja we maken er wat van.

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Oh komt vanavond deel 2, wist ik niet.

avatar van Fangs

Fangs (crew films)

Volgens mij zendt RTL7 het in de verkeerde volgorde uit.

Officiële volgorde (www.tv.com):

1. Dark Justice

2. Meltdown

3. Resurrection

4. Crash & Burn

RTL7:

1. Crash & Burn

2. Dark Justice (kwam dus niet, voetbal was belangrijker... )

3. Meltdown

4. Resurrection

Nou ja, we zien ook vanzelf, 't is toch niet veel soeps, maar 't is wel erg stom natuurlijk...

Fangs schreef:

Volgens mij zendt RTL7 het in de verkeerde volgorde uit.

Officiële volgorde (www.tv.com):

1. Dark Justice

2. Meltdown

3. Resurrection

4. Crash & Burn

RTL7:

1. Crash & Burn

2. Dark Justice (kwam dus niet, voetbal was belangrijker... )

3. Meltdown

4. Resurrection

Leno schreef:

Het leek wel alsof ik het laatste deel aan het kijken wat ipv het eerste..

Verbaast me dus niks!

Dat is wel heel erg dom...

avatar van timbo_

timbo_

Leno schreef:

Het leek wel alsof ik het laatste deel aan het kijken wat ipv het eerste..

Dat gevoel had ik de eerste dag ook al heel sterk en dat gevoel werd na het deel van gister alleen maar versterkt. Maar zo stom zullen ze bij Rtl 7 nu toch ook weer niet zijn?

avatar van Modar

Modar

@ timbo_ : het zou me niet verbazen.

Heb het vanavond nog maar keer aangekeken en t'is me nu helemaal duidelijk TROEP! acteurs zijn belabberd, dialogen, special effects! En robocop is een mietje geworden zelfs de normale mens duwt/slaat hem tegenwoordig omver.

Nee Robocop is niet wat hij geweest is.

0.5 ster voor de moeite en omdat ie robocop "is".

avatar van Waku

Waku

Modar schreef:

TROEP! acteurs zijn belabberd, dialogen, special effects! Nee Robocop is niet wat hij geweest is.

Duidelijker als dit kan het bijna niet en ik sluit me hier dan ook volledig bij aan.

De eerste Robocop van Verhoeven is de enige die overeind blijft.

Leno schreef:

ik ook heb het proberen te kijken maar het klopt volkomen.

heb het opgenomen op dvd en zo kwam ik er ook achter dat de 2de robocop (dood) kapot was en ineens in serie 2 was hij er weer en saint dat was verslagen en ineens weer niet in 2de deel,

en we misten een deel.

kortom klopt niet.

2,5 ster voor deze niet te volgen serie

avatar van lowhusky

lowhusky

Relax schreef:

Hij heeft heus wel verstand hoor

Maar even mijn mening, ik vind het gewoon amateuristisch.

Wat is dit toch slecht.

En de ontploffingen zijn lomp.

1.0

EEn serie van niks inderdaad. 1 ster

avatar van hub_011

hub_011

wat is dit slecht man

avatar van erwku

erwku

Robocop is met deze serie eindelijk zo belachelijk als de titel in eerste instantie doet vermoeden.

jammer