MXP: Most Xtreme Primate (2003)

Alternatieve titel: MVP 3

Canada
Komedie / Familie

geregisseerd door Robert Vince
met Devin Douglas Drewitz, Karina Mackenzie en Trevor Wright

Nadat hij een jaar heeft geijshockeyed met de Seattle Simians heeft de chimpansee nu geleerd te snowboarden. Dit komt goed van pas wanneer hij twee broertjes moet helpen, die alleen thuisgelaten zijn en enkele criminelen moeten zien af te schudden.

leuk voor met de kinderen te bekijken

lijkt me een hele leuke film vooral omdat ik het 1e deel heb gezien

avatar van Rocco1984
Deze film is echt verschrikkelijk, en je moet hem vooral niet samen met je kinderen kijken, tenzij je graag wil dat de kinderbescherming langskomt om je kinderen mee te nemen, want als een ouder een film als deze aan zijn kinderen laat zien is er sprake van kindermishandeling.
Echt verschrikkelijk zeg.

avatar van Phantasm
Ik weet niet waarom deze film verschrikkelijk, prima vermaak, ook voor kinderen.

Dus 3*

avatar van Marvinleeaday
Twee sterren voor het acteren van de Chimps, want de acteurs bakken er echt niets van. Sowieso niet met enige verwachting kijken, verstand op -10 en gaan met die banaan. .