Going Hollywood (1933)

Alternatieve titel: Cinderella's Fella

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Raoul Walsh
met Marion Davies, Bing Crosby en Fifi D'Orsay

Sylvia Bruce is lerares frans op de Briarcroft's School voor meisjes. Sylvia is op zoek naar ware liefde en wanneer zij Bill Williams op de radio hoort, verlaat zij haar school om hem te bedanken. Maar Bill is op weg naar Hollywood om samen met Lili Yvonne een film te gaan maken. Sylvia reist achter hen aan en omdat zij geen enkele kans krijgt om Bill te spreken, solliciteert zij naar een plaats in zijn achtergrondkoor. Wonder boven wonder wordt zij aangenomen en als Lili een korte tijd later afhaakt, krijgt Sylvia zelfs de mogelijkheid om Bill's tegenspeelster te worden.