Stark Raving Mad (2002)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Drew Daywalt en David Schneider
met Seann William Scott, Dave Foley en Lou Diamond Phillips

Ben heeft het perfecte plan: een groot ravefeest geven, en dat gebruiken als dekmantel voor een grote inbraak op de bank ernaast. Het gaat allemaal naar wens zolang de tegenwerkende club-eigenaar maar niet probeert om de muziek te stoppen: het geluid van het feest moet het alarm namelijk buiten werking stellen.

avatar van amco
Deze film is gewoon goed!

Justice4All
Deze film valt mee!

Ravenheer
Grappige film met een prachtrol van Sean-Williams ''Stiffler'' Scott.
Tijdens de film moet men de volumeknop keihard zetten, dan lijkt het net of je zelf ook in Sean's discotheek aanwezig ben.

avatar van nirvana
leuke film die je meeneemt naar het nachtelijk discotheekleven. De hoofdrol wordt ingenomen door Scott die dit meer dan behoorlijk goed doet! Echt spannend word het echter nooit maar dit neemt niet weg dat er genoeg te beleven valt voor een leuke filmavond. 3 *

avatar van moviefreak#1
Leuke film die jammerlijk genoeg alleen werkt met rave muziek maar dat is dan ook het enigste storende minpunt. 3,5*

Horrorfanaat
Leuke film alleen het einde vond ik wat te afgeraffeld. 3*

avatar van Nick Theunis
Ik heb de film nu al een paar keer gezien en ut blijft een vermakelijke film

Vond dit ook een erg leuke film! Snap de lage waardering niet helemaal.

Als je twijfelt, GEWOON KIJKEN!!
Ook als je niet twijfelt trouwens, echt een heel goede film!
Toch lijkt het me geen superfilm voor laten we zeggen 30+.. Maar voel je je nog jong.... ga ervoor zal je niet teleurstellen!

avatar van vph1272qm
leuke film, lekkere muziek, ook voor 40+ hoor...

avatar van nightbreed
OMG wat een triest verhaal.

het verhaal slaat nergens op, ze willen een bank overvallen maar het eerste half uur hoor je alleen maar gemekker. een misdaadkomedie zonder komedie

avatar van Ace Hanlon
Ik vond het best een leuke film. Deze was goed te bekijken en met een verrassend einde. Wat wel verschrikkelijk irritant was, was de discodreun door de hele film. Hierdoor moest het volume zodanig omlaag dat het gesproken woord bijna onverstaanbaar werd. Ik weet het, het hoorde nu éénmaal in die film maar toch..... Dank zij de ondertiteling toch goed te volgen.
Dus vraag ik me wel af, hoe kun je dit nu zeggen:

vph1272qm schreef:
leuke film, lekkere muziek, ook voor 40+ hoor...

Vanwege de irritante muziek kom ik uit op 2½ * i.p.v 4

avatar van Arabyus
Ace Hanlon schreef:
Ik vond het best een leuke film. Deze was goed te bekijken en met een verrassend einde. Wat wel verschrikkelijk irritant was, was de discodreun door de hele film. Hierdoor moest het volume zodanig omlaag dat het gesproken woord bijna onverstaanbaar werd. Dank zij de ondertiteling toch goed te volgen.
Dus vraag ik me wel af, hoe kun je dit nu zeggen:

Vanwege de irritante muziek kom ik uit op 2½ * i.p.v 4

lol alleen van wege de muziek zover zakken in punt? xD

avatar van Ace Hanlon
Arabyus schreef:

lol alleen van wege de muziek zover zakken in punt? xD

Inderdaad, want dat verknoeide mijn kijkplezier!!!!!!! Ieder half uur een halve ster!

avatar van Nick Theunis
Stem met 0,5* verhoogt en misschien komt hij bij mij nog wel eens op 4*.. vind het echt een aparte filmpje, topvermaak (er zit een bepaald soort humor in de film die echt aan mij besteed is) en de scene met sean en de tijger vind ik masters, ik vind hem op moviemeter ook erg laag staan, zo aan het bericht hierboven mij te zien geeft hij voor elk half uur muziek een halve ster lager.. ik vind dat wat overdreven, daar doe je deze film tekort mee.. en daarbij moet ik zeggen.. KIJK naar de titel gast.. stark RAVING mad, daarbij zou ik het verstandig vinden als je dan eerst een trailer of dergelijke van de film bekijkt, je weet wat je kan verwachten dan.. uiteraard kan je er dan niet zo van houden, maar de rave muziek tijdens de film geeft de film net iets wat andere films weer niet hebben.. ik bewonder dit filmpje dan ook

avatar van ILDIB
Beste van de film is de heerlijke dreun van de muziek die continu bonkt. Verders is het een soort van theater van de lach stuk. Maar hier en daar wel grappig maar verders niet heel verheffend. Scott is wel ok..