Beyond the City Limits (2001)

Alternatieve titel: Rip It Off

Canada / Verenigde Staten
Drama / Misdaad

geregisseerd door Gigi Gaston
met Jennifer Esposito, Alyson Hannigan en Nastassja Kinski

Twee Russische gangsters hebben het plan een casino te beroven. Dit valt in duigen, wanneer de twee corrupte politie-agenten die Yuri en Serge hierbij zouden helpen, vermoord worden. Gelukkig is Yuri's vriendin Micha bevriend met Helena, wier ex-man Toretti wel bereid is om de Russen uit de brand te helpen.

avatar van sinterklaas
Was een redelijk leuk misdaadfilmpje met hier en daar wat komedie. Die drie hoofdrolspeelsters vond ik daarintegen soms wel superirritant.

Ik heb mij altijd voorgenomen om elke film die ik opzet helemaal af te kijken maar dat viel deze keer niet echt mee.

Verhaallijn slaat werkelijk helemaal nergens op. Een overval op een casino door drie domme wijven en het gaat ze nog lukken ook !! De casino zag er erg nep uit en de overval ging wel heel gemakkelijk. Doe daar twee domme gangsters bij die uit Rusland komen met twee corrupte politieagenten en het verhaal is compleet. Kortom verhaal is heel erg zwak en ronduit vervelend om naar te kijken. Er zit geen spanning en ook geen humor in. Er zit eigenlijk helemaal niets in.

De cast viel op papier wel mee maar daar heb je het ook meegehad . Ik heb alledrie de dames weleens in een betere 'leukere" rol gezien en dan hebben we nog die twee gangsters mijn god wat waren die slecht en nep met dat vervelende accentje.

Ik heb de film op dvd bekeken en zelfs die was niet goed van kwaliteit. Het beeld staat jammergenoeg met een 4:3 op de schijf en het geluid (5.1) is gewoon slecht en loopt ook niet gelijk met de film en dat is zeer storend om naar te kijken. Ik raad je aan om de 2.0 spoor te gebruiken die loopt wel min of meer gelijk en klinkt ook iets beter wat eigenlijk niet zou mogen.

Voor mij is de film 1* waard omdat er zelfs nog slechtere films bestaan.