Book of Love (1990)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Robert Shaye
met Chris Young, Keith Coogan en Aeryk Egan

Hij is succesvol en net gescheiden als een vriend hem herinnert aan een meisje dat hij op school kende. Hij denkt terug aan de jaren 1950 toen hij verhuisde en het nog moeilijk had om meisjes te ontmoeten.

avatar van bioscoopzaal
Grappige en nostalgische tienerfilm met een aantal hilarische scènes.

3 sterren

avatar van matthijs_013
Aardig tienerfilmpje, maar ik begin te oud te worden voor dit kaliber. Heel dat 'nerd gedraagt zich als stoere bink om het populaire meisje voor zich te winnen' kon me niet echt meer bekoren. Het deed me af en toe denken aan de veel betere Dance 'til Dawn (1988), waar Chris Young toevallig ook in te zien is als de geek.