Niente Rose per OSS 117 (1968)

Alternatieve titels: OSS 117: Murder for Sale | OSS 117: Double Agent | Murder for Sale | No Roses for OSS 117 | Pas de Roses pour O.S.S. 117

Italië / Frankrijk
Actie / Thriller

geregisseerd door Renzo Cerrato, Jean-Pierre Desagnat en André Hunebelle
met John Gavin, Margaret Lee en Curd Jürgens

Hubert Bonisseur de La Bath, alias Agent OSS 117, moet het opnemen tegen een organisatie van huurmoordenaars. Hij doet zich voor als huurmoordenaar om zo in de bende te infiltreren die geleid wordt door de bizarre Major. Hij neemt een opdracht aan die hem naar het Midden-Oosten brengt waar zijn doelwit, een afgevaardigde van de Verenigde Naties, aan het onderhandelen is voor vrede.