Mei Li Jiu Ba (2005)

Hongkong / Thailand / Verenigde Staten
Actie / Misdaad

geregisseerd door Gregory Hatanaka en Gary Mak
met Julian Cheung, Ricky Fan en Pawalit Mongkolpisit

Vier jonge mannen ontmoeten elkaar in een bar aan het prachtige, vredige Pattaya Beach. Ze raken aan de praat en merken dat ze allemaal op de vlucht zijn voor hun verleden. Maar naarmate ze elkaar beter leren kennen, ontdekken ze dat ze allemaal iets te maken hebben met een verdachte moord die een paar jaar eerder werd gepleegd. De emoties lopen hoog op en de vrede op Pattaya Beach dreigt verstoord te worden door een gewelddadig conflict tussen de mannen.

Als iemand deze film heeft kan die mij dit doorgeven wil deze zo graag hebben zien what ever