Never Say Die (1939)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Elliott Nugent
met Martha Raye, Bob Hope en Andy Devine

Een rijke magnaat krijgt per abuis te horen dat hij nog maar een maand te leven heeft. Die laatste maand wil hij daarom nog van het leven genieten. Hij dumpt zijn lastige verloofde en vertrekt naar het mooie Bad Gaswasser Spa in Zwitserland. Daar ontmoet hij een jongedame die wordt gedwongen met een prins te trouwen, hoewel zij verliefd is op een buschauffeur. De zieke magnaat trouwt met het meisje waardoor zij, na zijn overlijden, zijn vermogen zal erven en kan trouwen met wie zij wil. Tijdens de huwelijksreis, waarbij de buschauffeur hen vergezelt, blijkt echter dat de diagnose verkeerd is geweest en zal het sterven van de magnaat nog wel even op zich laten wachten. En dan worden de pasgehuwden, tot grote schrik van de buschauffeur, ook nog eens echt verliefd op elkaar.