Long Distance (2005)

Thriller

geregisseerd door Marcus Stern
met Kevin Chapman, Ivan Martin en Monica Keena

Wanneer een jonge vrouw een telefoonnummer verkeerd intoetst, komt zij terecht in een moord die aan de andere kant van de lijn bezig is gepleegd te worden. De seriemoordenaar haakt hier handig op in door haar via de telefoon te bespelen. Dit brengt zijn reeks van seriemoorden steeds dichter naar haar voordeur.

avatar van fritsy
Geen aanrader. jammer van de tijd.

vond hem niet slecht voor een avondje onderuit op de bank

Ga met fritsy mee,
zonde van de tijd.

avatar van DeVrouw
ik vond het geen slechte film. Ik irriteerde me wel een beetje aan Keena, typische gecast als lekkere babe in nood. Het verhaal is wel leuk en het einde is verassend.

vond het een redelijke film zijn er slechter gemaakt in deze gerne voor mij een 3

avatar van Lord Flashheart
Niet onaardig, behalve de zeer onwaarschijnlijke plotwending op het eind. Dat kost een heel punt, zodat ik op 2** uitkom.

avatar van Rianneke_Dan
Ik vond het een matig filmpje.
Het verhaal is cliché, vooral het einde vond ik erg tegenvallen.
Acteerwerk ging nog wel, en op sommige momenten was het nog wel een heel klein beetje spannend.
In het algeheel vond ik het een saaie bedoeling wat bij mij niet hoger komt dan 2*

Hallo,

wij hebben net de film gekeken maar snappen het einde echt niet, wie heeft wat nou gedaan?
Frank
Chris
zij zelf?

Kan iemand het even uitleggen?

mr_waxx
Heb de film vanavond gezien, maar begrijp helemaal geen ene flikker van het einde! Iemand?

avatar van Lord Flashheart
Poging dan, want het einde was gewoon slecht. Ze heef alles gewoon verzonnen; zowel de politieagent en de FBI als de moordenaar. In plaats daarvan heeft ze zélf haar vriend vermoord, omdat ze er niet tegen kon dat-ie bij haar wegging. Aan het einde zie je hoe ze door twee echte agenten meegevoerd wordt en hoe ze het lijk van haar vriend vinden. Meer kon ik er ook niet van maken; het blijft natuurlijk een slechte en vergezochte plotwending.

Ik ga met DeVrouw mee!

avatar van Keane1983
Ik vond het einde best wel sterk, had ik eerlijk gezegt niet verwacht. Wat wel erg jammer is, is dat het einde niet erg goed word uitgelegd..zoals mijn voorganger (Lord Flashheart) al zei meer kun je er niet van maken...en is het erg hak op de tak. Nogmaals, dat wilt niet zeggen dat ik het een slechte film vond. Acteren had wel iets beter gemogen...toch een vermakelijke film voor als je eens niks te doen hebt

avatar van Spartaan1986
Helemaal niet onaardig. Het sfeertje is best goed alleen vond ik het einde vrij voorspelbaar. Heb volgens mij meer films met zo'n einde gezien.

Zag er in het begin nog redelijk uit maar al gauw (b)lijkt het een lowbudget film te worden met weinig diepgaande spanning. Einde cq ontknopping is erg simpel en tegenvallend.

avatar van bartje30
Slecht geacteerd, slecht camerawerk, slecht gekozen muziek, vreemde wending op het einde. Nee, ik kan niet echt zeggen dat ik heb genoten van de film, maar dat had je al begrepen.

1,5* (voor de verschijning van Monica Keena)

mensen die van film festival films houden kyken anders naar deze film, vind de film best goed uitgewerkt voor een low budged film, redelyk spannend en dan met het einde ben ik het met de meeste wel eens, snap er niets van, maar er zal wel logica achter zitten,

Redelijke film. Leuk voor als je een avondje niks te doen hebt, maar geen film die je echt gezien MOET hebben. Toch wel spannend af en toe. 2,5*

avatar van evervaet
De spanning zit er goed in met verrassend einde.