Skytten (1977)

Denemarken
Thriller

geregisseerd door Tom Hedegaard en Franz Ernst
met Jens Okking, Peter Steen en Pia Maria Wohlert

Wanneer Skytten (Jens Okking), zweminstructeur voor invalide kinderen, hoort dat een wet is goedgekeurd voor de ontwikkeling van kerncentrales is hij woest. Hij is al erg lang tegen kernenergie en deze mededeling doet de deur dicht. Hij is tevens scherpschutter en stuurt een tape naar een journalist met de mededeling dat hij zoveel mensen gaat doden als de wet voor kernenergie niet wordt ingetrokken.

FisherKing
IJzersterk scenario maar technisch erg zwak uitgevoerd, naar het schijnt.

Is dit ergens op dvd te verkrijgen?