• 8.556.661 stemmen

Genre: Thriller / Actie

Alternatieve titel: Axe

Geregisseerd door: Ron Wolotzky

Met onder meer: Jason London, Darlena Tejeiro en Andrea Bogart

IMDb beoordeling: 3,3 (398)

Plot Greed

"2 women on the run... 1 serial killer on the loose!"

Raven (Darlena Tejeiro) en Ashley (Andrea Bogart) zijn twee jonge vrouwen die terugkeren van een bergbeklimming. Zij worden in een bar geterroriseerd door een motorbende, maar ze slagen erin om te ontsnappen met één van de motors van de bende. Hierna ontstaat een wilde achtervolging in de woestijn.

avatar van sam70

sam70

wat een bende ,slechte film bestaat er niet ,typisch rambostijl 0/10

avatar van Hattori

Hattori

De twee bimbo's lijken vooral te zijn gecast om hun voorgevel en de meest bekende naam in de cast (Jason London) bakt er niet veel van.

De doorgewinterde filmkijker zal de plotwending al mijlenver aan zien komen. Ook qua actie valt er niet veel te genieten.

Jammer dat de regisseur het zo nodig vond om 2 verschillende plotjes samen te smelten tot 1 geheel.

avatar van kneuckeretto

kneuckeretto

Geen idee waar dit over ging, of wat de bedoeling van deze film was.

avatar van henkula

henkula

kneuckeretto schreef:

Geen idee waar dit over ging, of wat de bedoeling van deze film was.

Greed?

avatar van buffy

buffy

beetje vage fanta film !!!

maar om op een saaie avond te kijken gaat ie op zich wel !

verders valt er weinig nieuws te vertellen over deze film en een echt thriller kan ik het niet noemen.

maar ik heb slechtere film gezien dan deze !!

avatar van Tomburg

Tomburg

veel slechter kom je ze niet tegen..

avatar van hopsan

hopsan

Dit is een nou een voorbeeld van een echte B film.

2 sterren voor de 2 mooie dames.

Een verschrikkelijke slechte film. Valt eigenlijk onder de catagorie "bloopers", maar dan eentje van anderhalf uur lang. Zelfs de bevallige dames kunnen deze film niet beter maken. Een echte afrader!

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Niet te geloven, wat een lachwekkend slechte film was dit. Even twee scènes die voor mij de film helemaal samenvatten :

1. Twee bimbo's worden op een motor achterna gezeten door andere motors. De ene bimbo kijkt in haar tasje en vind bij wijze van enorm toeval een paar grote spijkers, die overigens even groot waren als dat tasje dus er zat verder weinig tot niets anders in dat tasje. Gooit deze vervolgens achterover en terwijl de spijkers rollen (en dus niet overeind staan !) krijgt de motor een lekke band.

2. Biker loopt over een grote zandvlakte van ongeveer 50 meter omtrek, kijkt constant om zich heen maar een halve seconde nadat hij naar rechts heeft gekeken en niets zag staat daar zomaar ineens een man met een bijl. Die hem vervolgens een bijl twee centimeter in zijn rechterarm slaat. Een kleine wond ? Neen, hij sterft onmiddelijk want een wond van 2 centimeter in je arm is fataal.

En zo zijn er nog tientallen van voorbeelden te vinden waarom deze film misschien wel de domste film van het jaar is.

avatar van luca

luca

slechte film afgekeurde b film

avatar van HoTCr3W

HoTCr3W

hopsan schreef:

Dit is een nou een voorbeeld van een echte B film.

2 sterren voor de 2 mooie dames.

Ik ga helemaal met je mee

avatar van eenbengeltje

eenbengeltje

in een woord waardeloos. ik zat maar te wachten wanneer hij begon, maar er kwam geen eind aan het begin, en toen het einde in zicht was, had ik mijn ogen inmiddels half dicht, hoe kunnen ze aan zo'n film geld uitgeven, zonde zonde

avatar van R9

R9

deze film heeft toch ook de naam AXE??

avatar van zjandannybob

zjandannybob

leuk voor een keertje te kijken maar meer ook niet verwacht geen topper...

avatar van kitno

kitno

Slechte acteerprestaties en een zeer matige verhaallijn. Deze film staat inderdaad ook bekend onder de naam Axe.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Ik heb deze uitgekeken daarom geef ik het laagste wat ik geef, 1 ster. 1/2 sterren geef ik niet want die films zit ik niet uit en beoordeel ik ook niet.

Greed dan:

Slecht geacteerd, zeer zwak en dom verhaal kortom een echte flut film. Waar de geselecteerde acteurs van de hak op de tak vliegen.

Mijden dus er zijn legio andere betere B-films

avatar van killer13

killer13

ultimate horrorbox 2 gekocht. dit was de 2de er van. de leukste van de 3, maar nog steeds slecht. 1 voor de film, 0.5 er nog bij voor de mooie dames

avatar van the flash

the flash

killer13 schreef:

weet gij wat er in de horrorbox 1 zit? deel 2 was niet zo goed maar heb die voor 4 euro gekocht maar wou weten of deel 1 beter is