Scarfies (1999)

Nieuw-Zeeland
Thriller

geregisseerd door Robert Sarkies
met Willa O'Neill, Neill Rea en Ashleigh Seagar

Vijf studenten zoeken een woonruimte en al snel ontdekken ze een verlaten landhuis en besluiten hier in te trekken. Maar hun optrekje heeft een geheim... in de kelder bevindt zich een wietkwekerij. De studenten worden voor een dag amateur-dealers. Maar dan verschijnt ineens de eigenaar van de drugs en eist zijn geld op.

Ik vond hem nog wel aardig maar het was toch beetje afgekeken van bv. Shallow Grave vond ik.

avatar van Ramon K
Belachelijk ondermaats prutwerkje, dat probeert hip te zijn en probeert te teren op films als Lock Stock and two Smoking Barrels. Zeer slecht. 0,5 sterren

Ik vond het ook niks, maar ik zag geen duidelijke verbanden met Lock Stock. Zou je me willen vertellen welke jij zag?

avatar van Ramon K
Eigenlijk alleen de wietplantage en de kolder er om heen. Alleen pakt het hier belachelijk slecht uit. Zeer ondermaats, dit gepruts.:)

avatar van Sjan
Vermakelijke film en TOTAAL niet te vergelijken met lock stock.

avatar van Sjan
Film van 3.5 naar 2.5 verlaagd. Hij viel ineens heel erg tegen. De vergelijking met lock stock snap ik nog steeds niet, maar ik snap het wel als je zegt dat de humor het eerste uur triest is (ik heb om geen een grap moeten lachen). Het laatste halfuur zit er meer vaart in de film waardoor het toch nog als een vrij aardig filmpje af sluit. Ook de bizarre situaties zijn dan nog wel lachen.

Samen met show girls de meest trieste film die ik ooit heb gezien!!!!!!
Hij verdient eigenlijks niet eens die 0.5*.

Deze film is wel aardig om 1 keertje te kijken, maar dan ook 1 keer. Het is niet zo'n slecht prutswerk, maar toch best redelijk prutswerk ( schnappie? ). De humor is inderdaad bagger, maar toch wel een aardig verhaaltje voor het slapen gaan. Het laatste half uur driekwartier is wel grappig omdat er dan inderdaad wat meer vaart in de film komt. van mij krijgt deze goede prutsfilm 2*.

avatar van gondwana
Lenting schreef:
Samen met show girls de meest trieste film die ik ooit heb gezien!!!!!!
Hij verdient eigenlijks niet eens die 0.5*.

werd je triest van de lapdance in showgirls?