Der Kleine Eisbär 2 - Die Geheimnisvolle Insel (2005)

Alternatieve titels: The Little Polar Bear 2: The Mysterious Island | De Kleine IJsbeer 2: Het Geheimzinnige Eiland

Duitsland
Animatie / Familie

geregisseerd door Thilo Rothkirch en Piet De Rycker
met de stemmen van Maximilian Artajo, Céline Vogt en Leander Wolf

De oudere ijsberen hebben genoeg van de zingende pinguïn Caruso en besluiten hem op de trein te zetten ver weg van de Noordpool. Lars en zijn vriendje Robbie willen hem redden, maar worden in plaats daarvan ook opgesloten in de trein. Ze komen aan bij de haven en verbergen zich op een schip. Onderweg slaan ze overboord maar het lukt hen de kust te bereiken van een mysterieus eiland. Hier sluit Lars vriendschap met een gigantische vis uit prehistorische tijden. Wanneer wetenschappers deze grote vis willen vangen, trommelt Lars zijn vrienden op om de jacht te dwarsbomen. Ondertussen moet Caruso schildpadeieren redden van een vulkaanuitbarsting. Lukt het Lars, Robbie en Caruso terug te keren naar de Noordpool?

avatar van Pilcrepus
Waarom staat een ijsbeer ergens in een tropisch paradijs? En waarom stemmen er mensen zonder de film gezien te hebben?

... dit komt doordat ijsbeer Lars op een warm en erg bijzonder eiland komt ... .

Leuke film! Ik heb er een ruim uur van genoten.

De film laat delen van het verhaal weg waardoor het soms niet logisch is, maar dat zal de doelgroep echt een worst wezen.

avatar van Die Hard,Willis
Hele vermakelijke film,die heel lekker wegkijkt.

avatar van tommykonijn
Ik weet echt niet meer waar maar ik ben eens ergens geweest en daar hadden ze deze dus opstaan nou ik vond de Film erg Matig en natuurlijk vind ik er niet veel meer aan maar ik beoordeel hem ook nog een klein beetje voor de kleine kinderen .

***

avatar van baspls
Leuke kinderfilm. Leuk voor kinderen en vermakelijk om naar te kijken.