East L.A. Warriors (1989)

Mexico / Verenigde Staten
Actie

geregisseerd door Addison Randall
met Tony Bravo, Kamar de los Reyes en William Smith

Het oostelijke gedeelte van Los Angeles is luguber en levensgevaarlijk gebied geworden met een bittere rivaliteit. Meedogenloze bendes bepalen de regels op straat. De politie is als de dood voor deze bendes en staat machteloos. De bendes op hun beurt vrezen de verschrikkelijke Chesare. Totdat Aurelio weer tevoorschijn komt, een man die zijn grimmige verleden vergeet en terugkeert naar zijn bende. Daar wordt hij de meester van een veelbelovende jonge vechter die bloedige wraak heeft gezworen. Met harde hand wordt de strijd aangegaan.