Prodigal Daughters (1923)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Sam Wood
met Gloria Swanson, Ralph Graves en Vera Reynolds

Swifty Forbes (Gloria Swanson) en haar zus Marjory (Vera Reynolds) houden er een nogal frivole levensstijl op na, dit tot groot verdriet van hun ouders. Voor hun vader is de maat vol als Swifty op een zondag de golfbaan verkiest boven de kerk. De meisjes gaan uit huis en Swifty vindt een appartement in Bohemian Greenwich Village. Marjory trouwt ondertussen met een jazzliedjesschrijver die haar al snel weer dumpt. Omdat hun vader hen niet meer financieel onderhoudt, is Swifty gedwongen een baantje te nemen, waar zij een opdringerige manager van zich af moet houden.