La Chance (1994)

Italië
Actie / Thriller

geregisseerd door Aldo Lado
met Vincent Riotta, Stephen Dillane en Julian Glover

De ambitieuze en agressieve Nick doet er alles aan zijn doel te bereiken. Hij wordt aangewezen om een aantal Britse wetenschappers te dwarsbomen die zijn bedrijf in de weg lopen. Zijn belangrijkste vijand is Tony, een hoog aangeschreven wetenschapper die toevallig ook nog zijn broer is. Alle ingrediënten voor een dramatisch duel tussen twee broers, die beiden omringd worden door sexy vrouwen terwijl ze erachter komen dat ze niet zo verschillend zijn als eerst werd aangenomen. Helaas heeft Nick's bedrijf er alles voor over om te krijgen wat ze willen hebben - zelfs moord.

avatar van thugster
wat een slechte film