Aapko Pehle Bhi Kahin Dekha Hai (2003)

India
Romantiek / Muziek

geregisseerd door Anubhav Sinha
met Priyanshu Chatterjee, Farida Jalal en Om Puri

De in Canada wonende Sam (Om Puri) wil niet dat zijn dochter Pakhi gaat trouwen, omdat hij haar niet kwijt wil. Als zijn dochter dan toch verliefd wordt op een jongeman, probeert hij alles om de relatie tegen te gaan. De jongeman (Priyanshu) is een politie inspecteur uit India, die geschorst is omdat hij een crimineel heeft laten ontsnappen. Om zijn naam te zuiveren is hij echter vastbesloten de crimineel alsnog op te pakken, waarvoor hij naar Canada is afgereist. Hij valt direct voor Pakhi, maar ziet zich gedwongen te liegen over zijn identiteit.