Brothers in Arms (2005)

Western

geregisseerd door Jean-Claude La Marre
met David Carradine, Gabriel Casseus en Antwon Tanner

Een verhaal dat zich afspeelt aan het einde van de Burgeroorlog in de Verenigde Staten, over een groep bandieten die een grote bankroof willen plegen. Maar dit gaat niet helemaal zonder zorgen. Een veebaron, een meedogenloze premiejager en een vrouwelijke sheriff lijken roet in het eten te gooien..

Ik heb deze film gezien en hij valt mij zwaar tegen Slecht acteerwerk en het verhaal slaat nergens op.

Zo erg zal het toch niet zijn, zal hem ook eens bekijken.

ik vond het helemaal niks maar wie ben ik de ander kan hem geweldig vinden

Ik vond het verkrachting van het genre western wat een hopeloze film.
Misschien kan iemand anders dit product wel waarderen.....

hele vage western. Kleding en acteurs had net zo goed 2005 kunnen zijn. Alleen de gebeurtenissen niet. Er is dus echt niet op kleine details gelet ofzo.

Wel een hele soundtrack, vooral in de laatste scene!

3 sterren

Bagger!Heeft niets van een Western,2 sterren voor de moeite.

avatar van fritsy
Filmnerd schreef:
Bagger!Heeft niets van een Western,2 sterren voor de moeite.

Lekker beetje voor bagger**

avatar van fritsy
Echt een B film voor op een vervelende zondag middag.

Deze film is heel slecht gelukt. Ze proberen volgens mij een beetje het sfeertje neer te zetten als in "A Knigth's Tale". Oud en nieuw gecombineerd.

Deze film was echt tenenkrommend. Ik ga nu niet allemaal opnoemen wat niet klopte bij die tijd en wel in deze film opgenomen is. Het verhaal was niet origineel. De texten waren slecht en veelal gejat. Het acteerwerk was ernstig slecht, het leek wel alsof er een autoque op de zet aanwezig was en iedereen zijn text gewoon oplas.

David Carradine kon nog wel een klein beetje overtuigen maar die had er ook maar weinig zin in.

Het grappigste is nog dat er op de dvd bonus materiaal aanwezig is en dan gaan ze over filmmaker " Jean-Claude La Marre" praten. Ze prijzen hem helemaal de hemel in en vergelijken hem op een gegeven moment met Tarantino....

1,5*... Toch nog een halve ster extra omdat ik wel heel hard moest lachen omdat zo'n slechte film zichzelf toch nog zo serieus neemt.

Geef mij het gelijknamige nummer van de Dire Straits maar.

avatar van Frankeermachine
robin00787 schreef:
Geef mij het gelijknamige nummer van de Dire Straits maar.

HULDE HULDE

Some day you return to... your valley and your farms.

Het spel is ook top!

avatar van .adham
poster is wel mooi

Burak18
Speelde Dennis Hopper nu ook in deze film?
ik dacht dat ik hem zag in het begin wanneer hij Mara wilt knallen
zag hem nergens tussen de cast staan

avatar van Goodfella_90
Leefde bij de eindscène zowaar nog even mee: "ga dan neer, ga dan ***kolere neer!"

En dat deed hij, à la Tony Montana, in een extreme slow-motion met quasi sentimentele muziek erachter. Bah, 1*.

Ik begrijp niet dat een regisseur zo stom is om een dergelijke film te maken.
Het is de ene scene na de andere die tenenkrommend zijn.
De tekst is niks het acteren is niks en het verhaal is nog minder dan niks.
Hoe is deze film bij het grote publiek overgekomen. Zijn er nog mensen gaan kijken of zijn er geen cijfers bekend.
0.5

avatar van Pim1993
Ik heb hem jammer genoeg net gehuurd en aangezien Moviemeter erg betrouwbaar is vrees ook ik het ergste haha.

Mijn opinie zal dit weekend duidelijk worden.

avatar van Pim1993
slechte film, slechte actie en wat een verschrikking voor het genre Western!!!!

jammer maar 1,0 is misschien al wel te veel.

o ja, ik ben echt afgeknapt op de muziek

bij de intro gelijk afgzet
deed er niet eens de moeite voor

ongelooflijk!

avatar van Uzza_Sparta
misschien wel de slechste western dat ooit in amerika is gemaakt?

David Carradine was net klaar met Kill Bill toen hij in deze ging werken, en ik begrijp ook niet waarom deze Jean-Claude La Marre elke keer geld krijgt om films te maken?

avatar van LordHawHaw
ik heb maar een deel gezien en daarom ga ik niet stemmen maar ik kon daar gewoon niet naar blijven kijken

het lijkt niet eens op een western , de kledij die de acteurs dragen was meer in ghetto stijl

ik begrijp niet dat dennis hopper met zo een bagger meedoet

avatar van nadrin
Ik heb echt moeite moeten doen om de film uit te kijken.
gewoon slecht in alle dimensies.

hoe slecht deze film wel gemaakt is, dat blijkt uit bv. de met bloed besmeurde vloer van de bank dat je ziet in het begin van de bankoverval.
Bloed die afkomstig is van een schietpartij pas bijna op het einde van de film.
Maar dat zal niet belangrijk geweest zijn voor de regisseur.
Net zoals eigenlijk het hele absurde verhaal; en de allerslechtste acteerprestaties van de gehele cast.

avatar van Kr!kke
Het genre western echt onwaardig. De film heeft eigenlijk alleen maar slechte eigenschappen: een zwak verhaal, slechte acteerprestaties, dingen die totaal onlogisch zijn, slechte ondersteunende muziek,.. Veel meer woorden ga (en vooral wil) ik er niet meer aan vuil maken, het was gewoon een hopeloze film.