Kaal (2005)

India
Thriller / Fantasy

geregisseerd door Soham Shah
met Ajay Devgan, Vivek Oberoi en John Abraham

Naar aanleiding van diverse moorden door mensenetende tijgers wordt er een onderzoek ingesteld door National Geographic. Dit onderzoek wordt in handen gelegd van een expert op het gebied van tijgers, de heer Krish Thapar en zijn vrouw Riya, die een natuurfotografe is. In datzelfde weekend vertrekken Dev en Ishika met twee vrienden voor een reis naar hun boerderij. Helaas brengt het lot hen naar Orbit National Park, waar op dat moment de ontmoeting plaatsvindt met Krish en Riya. Vanaf dat moment begint er een reis vol angst, paniek en traumatische ervaringen met de dood als uitgangspunt.

oh god,
deze film was zó slecht dat hij weer grappig werd! Heb lol gehad in de bios joh!
Alleen het begin liedje was dan wel weer leuk(mannen in strakke leren pakjes ) dus daarom 0.5*

vette film wat slecht ik vond hem spannend en natuurlijk vind ik john abraham films mooi vooral KARAM

avatar van Grindhouse62
Ik heb deze redelijke Bollywoodfilm zojuist op Netflix gezien en moet zeggen dat ik veel betere films uit India heb gezien. Ik heb mij er niet mee verveeld, maar de film was te lang en had behoorlijk wat stiltes. De vrouwen waren weer een lust voor het oog om naar te kijken. Een magere voldoende. Een -3.0