Getting It Right (1989)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Randal Kleiser
met Jesse Birdsall, Jane Horrocks en Helena Bonham Carter

Gavin Lamb voelt zich niet comfortabel in de buurt van mensen en zeker niet in de buurt van vrouwen. Hij ontmoet echter op een feestje een flapuit die voor problemen zorgt door haar rijke vader te zeggen dat ze zwanger is. In de kapperszaak waar hij werkt, werkt ook een junior-assistente die zeer introvert is maar hem erg aardig lijkt.

avatar van valerio2003
Een hele leuke film is dit heb hem met heel veel plezier bekeken.

Luchtige romantische Britse komedie.
Vervalt niet in absurditeiten en zorgt voor anderhalf uur rustige ontspanning. Easy watching.
Jesse Birdsall is geen topacteur maar hij zit wel goed in zijn rol, alsook zijn...drie tegenspeelster.