First Kid (1996)

Familie / Komedie

geregisseerd door David M. Evans
met Sinbad, Brock Pierce en Blake Boyd

Luke, het dertienjarig zoontje van president Davenport, wordt tegen zijn zin opgescheept met een nieuwe lijfwacht, Sam Simms. Hoewel de roekeloze Sam het aanvankelijk absoluut niet kan vinden met de verwaande Luke, begrijpt hij na een tijdje dat de jongen het als zoon van de president helemaal niet makkelijk heeft. Vooral op school blijft Luke een buitenstaander en zijn de pesterijen schering en inslag. Sam ziet plots in dat hij en Luke misschien wel meer gemeen hebben dan hij aanvankelijk dacht.

Ik vond het behoorlijk triest allemaal....

tom
is het ook

FisherKing
tragisch gevalletje: Voor kinderen beneden 10: Meekijken gewenst!

GerwinF
Ik was van het weekend al ziek, en nu voel ik mn maag weer opkomen....HURL! en BARF! Zelfs kinderen kan je dit niet aandoen.

FisherKing
wel als ze diarree hebben

GerwinF
Zelfs "Norrit" helpt hier niet tegen hoor!

avatar van Zidaan
Waarom doen jullie allemaal
zo vaag,
ik vond het wel een leuke film.

...
3 sterren

avatar van streeter
Zielig dat dat jochie nu in de gevangenis zit. Maar ja, als je kinderen mishandelt, verdien je het ook.

Ikkeuh
Ik vind hem coooooooooool.
4,5 sterren, heb hem denk ik al 5 keer gezien.

avatar van the new guy
Nou nou, zo slecht was 'ie toch niet. Standaard enzo, dat wel. Maar ik vond Sinbad hilarisch.

avatar van Decec
Ik vond een leuke familiefilm....
Maakt een vrolijk/komedie film...
Prima acteerwerk...
Prima camerawerk...
Deze film is voor kinderen, maar ook volwassen..
Grappig, geen slechte film voor een jaartal 1996...
Mooi HD kwaliteitfilm...

avatar van Fran
Ik vond het een vermakelijke familiefilm. Je kan er lekker met zijn allen voor gaan zitten. Sinbad vind ik ook heel ongedwongen in zijn humor. Hij komt heel naturel over. De vriendschap die ontstaat tussen Luke en Sam is ook best hartverwarmend. Vooral het moment dat hij naar het schoolbal gaat en hij Luke leert te dansen. Het is misschien allemaal wat clichee maar mij maakte dat eigenlijk niet zoveel uit.