The Brewster Project (2004)

geregisseerd door Henry Mayers
met Mr. Cheeks, Mike Shorey en Regina Belle

Vier inner-city jongens zijn bereid alles te doen om beroemd te worden. Ieder vol met talent maar gehinderd door de verstikkende armoede. Geteisterd door tegenslag op tegenslag, nemen ze hun toevlucht tot het dealen van drugs. Hoe dieper ze verzeild raken in de misdaad, hoe verder hun doel verwijderd lijkt. In een laatste wanhopige poging hun droom te verwezenlijken zetten ze hun leven op het spel. Dan ontdekken ze hun levensdoel.

avatar van thomzi50
Een walgelijk wanproduct. 0.5* is eigenlijk nog teveel.

avatar van notorious_kim
ik herinner me dit als een film die niet goed is en niet slecht. als ge hem eens gratis kunt bekijken, kijk hem, maar geef er geen geld aan.