Joves (2004)

1 stem

Spanje

geregisseerd door Carles Torras en Ramon Térmens
met Roger Coma, Pau Roca en Aina Clotet

De drie hoofpersonen van Joves moeten zich nog realiseren dat ze zich al in hun toekomst bevinden. Jordi heeft als egocentrische carrièrejongen de ambitie om koste wat kost snel rijk te worden en de lakens uit te delen, maar verliest in zijn baantje bij een beleggingsfirma al meteen een kapitaal. Jordi's broer Pau is zijn tegenpool: een doelloze feestneus en dopehead die z'n frustraties afreageert op het nieuwe vriendje van zijn ex. Tot slot viert Cristina, bevoorrechte dochter van de directeur van de firma waar Jordi in de hoogste regionen hoopt te belanden, haar verjaardag zo excessief dat ze het slachtoffer wordt van haar eigen grensoverschrijding.