Lessons for an Assassin (2001)

Drama / Actie

geregisseerd door James Glenn Dudelson
met Shannon Lee, Michael Dorn en Robert Vitelli

Crimineel Gavin Mathews (Robert Vitelli) blijkt tegen zijn wil te zijn gerekruteerd door The Corporation, een ondergrondse organisatie die zich voordoet als een "Ministerie van Justitie", maar feitelijk voor eigen rechter speelt. Mathews wordt getraind en opgeleid om een professionele moordenaar te worden, in dienst van The Corporation. Als hij weigert, zal hij worden geëlimineerd. Als zijn opleiding is voltooid, ontdekken Mathews en zijn trainer (Shannon Lee), dat ze uiteindelijk zelf ten prooi zullen vallen aan The Corporation, wanneer ze hun opdracht succesvol hebben uitgevoerd.

Mooie titel, maar een saaie film. Inderdaad het is een drama(tische) film. 1,5*

met de dochter van bruce lee