Les Trottoirs de Bangkok (1984)

Alternatieve titel: The Sidewalks of Bangkok

Frankrijk
Erotiek / Misdaad

geregisseerd door Jean Rollin
met Françoise Blanchard, Yoko en Jean-Claude Benhamou

Rick, een Frans geheim agent, reist af naar Thailand voor een monster van een nieuw biologisch wapen. Terwijl hij filmopnames maakt in de achterbuurten van Bangkok wordt hij echter doodgeschoten door onbekende daders, waarop een team van de Franse geheime dienst Rick achterna reist om zijn dood te onderzoeken en het gevaarlijke biologische wapen terug in handen te krijgen. Hun enige aanknopingspunt is echter de opname uit Ricks camera, waarop de jonge prostituee Eva is te zien. Dat leidt tot een uitgebreide zoektocht door de rosse buurt van Bangkok, en een gewapend conflict met de lokale bendes.