ad

Drama | 95 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Alexander Johnston

Met onder meer: Cody Newton, Michael Welch en Lindsey Good

IMDb beoordeling: 6,6 (283)

Over The Angel Doll

De gevierde schrijver Jerry Barlow denkt terug aan een kerst uit zijn jeugdjaren. Jerry groeide up in een middenklasse-gezin en kwam eigenlijk niets tekort. Het lot brengt hem in contact met Whitey Black. Die is afkomstig uit een arm gezin en heeft een ongeneeslijk ziek vierjarig zusje. Jerry komt te weten dat dit zusje graag een pop in de figuur van een engel voor kerst zou krijgen. Whitey spaart geld van een krantenwijk om de pop voor zijn zusje te kunnen kopen, maar dan blijkt in het ganse stadje geen engelenpop te vinden. Bovendien raakt hij dan zijn spaargeld kwijt.

Adult Jerry Barlow

Little Jerry Barlow

Fronia Black

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Leuke film voor een keer. Het is allemaal erg gedramatiseerd en overdreven. Eigenlijk gewoon een film voor tussendoor, ik kan me niet echt voorstellen dat dit een geweldige film oid kan zijn in iemands ogen.

avatar van DeCol

DeCol

Slappe film, zeker een film voor tussendoor als je ook een beetje met andere dingen bezig bent.

avatar van FreddyK

FreddyK

Wat een bagger. Ik had het idee dat ik naar een film van meer dan 20 jaar oud zat te kijken. Slecht, slecht en nog eens slecht.

Zowiezo... Een kerstfilm na een hittegolf

avatar van Phantasm

Phantasm

Zo slecht was ie nou ook weer niet, ik vond het wel een aardig drama, leuk tussendoortje.