Angel's Dance (1999)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie

geregisseerd door David L. Corley
met James Belushi, Sheryl Lee en Kyle Chandler

Op een werkdag als elk ander gaat de huurmoordenaar van de Lobrutto's achter de accountant aan, die de familie heeft bestolen. Hij komt echter om het leven bij een auto-ongeluk en de accountant wordt nu door justitie beschermd. Ze hebben een nieuwe moordenaar nodig en laten Tony Greco overkomen voor een spoedcursus. Als test moet hij een willekeurig slachtoffer vermoorden, het wordt Angel Chaste. Maar Angel is geen makkelijk slachtoffer.

avatar van SubzeroX
Het verhaal mag dan niet erg orgineel zijn maar er zit best 'n leuke humor in deze film.
voor hij heeft hij zelfs nog onvoorspelbare sitaties erin zitten