Heist (1998)

Actie

geregisseerd door Peter Rossi
met Daniel Benzali, Glenn Plummer en Robert Pastorelli

De kleine drugskoerier Dipper wordt hardhandig aangepakt door de LAPD. Hij is de enige die hen kan helpen om een meervoudige moord op te lossen. Onder dwang begint de man zijn verhaal. Hij werd gecontracteerd door Billy, een New Yorkse crimineel die met zijn handlangers T-Bone en Nick-The-Stick een grote diamantenroof plant voor maffiabaas, Big Fats, die zich daarna wil terugtrekken. Nog andere mensen worden bij de opdracht betrokken, wat enkele grote spanningen oplevert. Want onder hen zit ten minste een oplichter.

Flauwe baggerfilm. *1/2 ster

avatar van otherfool
Onnozele verwikkelingen uit de 1 euro bak. De bijnamen van de bad guys zeggen genoeg; lamlendigheid troef in deze meer dan inderdaad flauwe baggerfilm. 0,5*.