Les Braqueuses (1994)

Alternatieve titel: Girls with Guns

Frankrijk

geregisseerd door Jean-Paul Salomé
met Catherine Jacob, Clémentine Célarié en Alexandra Kazan

Vier vrouwen hebben te weinig geld om van rond te komen, beroven - met succes - een bank (als voorbereiding bekijken ze eerst een aantal video's van Jean-Paul Belmondo-films), en besluiten daarna nogmaals op het dievenpad te gaan, ditmaal met een tweeledig doel: het stelen van geld, en het wraak nemen op hun mannen, die ze voor de misdaad willen laten opdraaien.

avatar van -Roald-
welke zender is TV5?? --> Franse zender ofzo?

avatar van -Roald-
ik heb het al gevonden:D

TV5MONDE (het voormalige TV5) is een Franstalige televisiezender die wereldwijd Franse, Belgische, Zwitserse en Canadese programma's uitzendt. Het werd opgericht in januari 1984.