Je Compte sur Vous (2015)

Alternatieve titel: Thank You for Calling

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Pascal Elbé
met Vincent Elbaz, Julie Gayet en Zabou Breitman

Een man, een mobiele telefoon, enkele miljoenen gestolen euro's, veertig instellingen voor de gek gehouden. Gilbert Perez manipuleert en bedriegt zijn slachtoffers op briljante wijze door zich eerst voor te doen als hun directeur en vervolgens als een agent van het Ministerie van Defensie. Hij droomt ervan zijn vrouw Barbara een normaal leven te bieden, maar onverzadigbaar en grenzeloos als hij is, zal zijn dwaasheid leiden tot zijn ondergang.