Zoom (2015)

Brazilië / Canada
Animatie / Komedie

geregisseerd door Pedro Morelli
met Gael García Bernal, Alison Pill en Mariana Ximenes

Striptekenares Emma werkt in een fabriek waar ze sekspoppen maken. Zij is ontevreden over haar lichaam, en reageert dat af op het personage in haar graphic novel, de gladde en sexy filmregisseur Edward. Edward maakt actiefilms, maar wil nu eens een poëtische film maken. Zijn nieuwe film gaat over Michelle, een fotomodel met ambities om haar eerste boek te schrijven. Michelle laat alles achter om naar Brazilië te gaan, om haar boek te schrijven. Haar boek gaat over Emma, een onzekere striptekenares die werkt in een fabriek waar ze sekspoppen maken...